2009 m. gegužės 18 d., pirmadienis

Lituaniconas 2009

Šį savaitgalį buvau Vilniuje ir dalyvavau Lituanicone 2009. Kas nežino, tai fantastų konventas (suvažiavimas). Dalyvavau 2 paskaitose, taipogi konkurse fantastinės kartografijos, kuriame kartu su Atleisk gavom paskatinamuosius prizus. Aišku Foksas gavo pagrindinį prizą. Knvento metu nusipirkau krūvą knygų(15) iš kurių 5 tai komiksai- mangos kurias padovanojau krikšto sūnui Ryčiui. Turėsiu gražaus skaitymo gūdžiais žiemos vakarais, nes vasarą tai visokie darbai užpuola. Prieš konventą dar buvau užsukęs į Lietuvos Biblijos draugiją, kurioje taip pat įsigijau 2 knygas. Vieną iš jų- "Gyvenimas dėl tikslo" man rekomendavo Edis (žiurkė) žinomas tarp baikerių žmogus. Kitą knygą užsidegiau nusipirkti, nes girdėjau apie autorių C.S.Liuisas ir kažką girdėjau apie pačią temą, kuri pasirodė man įdomi (4 meilės). Su motopirdala važiavau nuo Marcinkonių ir kaip gi nepasirodysi prieš visus... Atleisk vos neužsimušė kai prikalbinau pabandyt pavažiuot. Tikėkimės nebūsiu padaręs jai meškos paslaugos. Per konventą buvo pridaryta daug mano nuotraukų, taigi gal kur nors jas pamatysiu :) Beje įdėsiu ir savo bei motopirdalos nuotrauką.

Komentarų nėra: