2019 m. vasario 8 d., penktadienis

Roma

Apie kelionę į Romą.
Ilgai ruošėmės šiam žygiui. Nors gal šiek tiek atsitiktinai, bet gyvenime atsitiktinumų nebūna, kaip sakytų klasikas. Taigi, planavom su Rasa kelionę į Krokuvą, bet Alma pasiūlė kitą, mano manymu grandiozinį variantą- kelionę į Romą, apsistojant jos sūnaus "apartamentuose", kurie būtent tuo metu būtų laisvi. Pradėjome paieškas nuo bilietų į Romą. Autobusu trenktis nesinorėjo ir šiaip bilietams buvau paskyręs ne daugiau  100 eurų.  Gavosi šiek tiek daugiau, bet tai ne bėda- sezono metu kainos šoktelna kartais. Per skyscanerį susiradom patogiausius ir pigiausius bilietus. Bet prisijungė dar du žmogai: Regina ir Mindaugas. Ir šita  "nevielka ale bardzo pšijemna" kumpanija birželio viduryje su nedideliais nuotykiais (o kaip gi be jų) laimingai pasiekė kelionės tikslą- saulėtą Italijos sostinę Romą. Turiu pasakyti, kad tai buvo mano pirmas suaugusiojo skrydis lėktuvu. Anksčiau esu skridęs tik mažas būdamas iš arba į Intą. Nusileidome vakare berods Fjumičino oro uoste ir shuttle busu atvažiavom į Romos centrą, iš kur su metro keliavom iki išsvajotos poilsio vietos: trijų kambarių apartamentų. Trečias kambarys veikiau svetainė su virtuve, kuriame apsigyveno vyrukai, o merginos pasiskirstė kituose dviejuose. Nepaisant visų mano kaprizų, viešnagė gavosi visai maloni ir kupina įspūdžių. Aplankytos apaštalų Petro ir Povilo bazilikos, Koliziejus ir daugybė kitų įdomių vietų. Paskutiniąją dieną mes su Rasa atsiskyrėm nuo grupės ir skridom į Varšuvą, iš kurios autobusu pasiekėme Vilnių.




Komentarų nėra: